امروز می خواهم برخی از نکات مربوط به یک ابزار تحلیلی حسابرسی معروف (نرم افزار حسابرسی ACL) را به شما بگویم که به آن Audit command Language(ACL) گفته می شود. بیش از یک دهه است که در اینجا حضور دارد و همچنان به بسیاری از سازمانها ارزش می بخشد. هدف اولیه ACL ممیزی بود ، اما با گذشت سالها به ابزار تجزیه و تحلیل و تجسم داده تبدیل شده است. آموزش نرم افزار حسابرسی ACL را در اینجا میتوانید ببینید.

نرم افزار حسابرسی ACL

با توجه به اینکه نرم افزار حسابرسی ACL تنها بخشی از کارتحلیل را انجام میدهد، اگر بدنبال یک نرم افزار حسابرسی فارسی مبتنی بر قوانین ایران میگردید پیشنهاد میکنیم نرم افزار حسابرسی حسابرسیار را مشاهده کنید.

با خرید اخیر ، ACL Analytics اکنون ACL Robotics نام دارد و یک نرم افزار مبتنی بر ابر است که در آمازون میزبانی می شود. ACL نام تجاری دیگری نیز ایجاد کرده است ، اکنون آنها Galvanize نامیده می شوند. تمام نرم افزارهای آنها اکنون در Highbond ، یک پلتفرم انتها به انتها ، طراحی شده توسط متخصصان صنعت ، برای ایجاد امنیت ، مدیریت ریسک ، انطباق و اطمینان بیشتر است.

ACL به دلیل سهم ارزشمند خود در داده کاوی، تجزیه و تحلیل و تجسم داده ها ، تجزیه و تحلیل پیش بینی ، تحقیقات کلاهبرداری ، حسابرسی داخلی و خارجی ، تجزیه و تحلیل عملیاتی ، تضمین درآمد و غیره ، همچنان یکی از بالاترین امتیازات CAAT (ابزار حسابرسی به کمک رایانه) است. برخی از پیشرفتهای اخیر اخیر در ACL، ادغام آن با زبانهای یادگیری ماشین مانند Python و R است ، بنابراین پیش بینی یا پیش بینی روندها را ممکن می سازد.

نسخه های نرم افزار حسابرسی ACL

نرم افزار حسابرسی ACL در حال حاضر در سه نسخه در دسترس است.

  • نسخه حرفه ای: برای تیم های کوچک یا افرادی که به قابلیت های تحلیلی کامل نیاز دارند اما برای اتوماسیون کامل کاملاً آماده نیستند ، طراحی شده است.
  • نسخه تیمی: برای تیم های کوچک و بزرگ که باید تمام داده های خود را از جمله فعالیت های گزارش و اصلاح حفظ کنند ، اما می خواهند فرایندها را خودکار کنند.
  • نسخه سازمانی: برای سازمانهای بزرگ و پیچیده ای که برای برنامه های نظارتی ، آزمایش بهتر و ابزارهای همکاری و قابلیتهای داشبورد و گردش کار کامل به عملکرد رباتیک نیاز دارند.

بسیاری از افراد مدت طولانی است که در مورد نرم افزار حسابرسی ACL می شنوند اما از مزایا و چگونگی ارزش افزوده آن برای سازمان ها اطلاع ندارند. مراحل ذکر شده نشان می دهد که چگونه نرم افزار می تواند برای سازمان های شما مفید واقع شود.

  • آماده سازی و تجزیه و تحلیل: با استفاده از ACL ، می توانید به منابع مختلف داده مانند Oracle Database ، SQL Server و غیره متصل شوید ، داده های خود را تمیز و آماده کنید ، سپس ریسک را تجزیه و تحلیل کنید و بینش ها را کشف کنید تا تصمیمات شغلی مبتنی بر داده بهتر بگیرید.
  • MONITOR: یک ربات KPI ، KRI یا KCI برای نظارت و ارائه نظارت شبانه روزی ایجاد کنید. در صورت عبور از آستانه یا تشخیص ناهنجاری ، ربات به تصمیم گیرندگان برای اقدام اطلاع می دهد.
  • گزارش: داشبورد و تجسم به شما نشان می دهد که واقعاً چه خبر است. اطمینان حاصل کنید که همیشه داده های مناسب را در زمان مناسب برای اطلاع رسانی تصمیمات استراتژیک در اختیار دارید.
  • خودکار: ربات ها دوست شما هستند نه جایگزین شما. یک ربات سوابق پرچم گذاری شده را برای بررسی و اصلاح در مقابل شما قرار می دهد – دانش شما هنوز برای تصمیم گیری کلیدی در مورد آستانه ها یا ناهنجاری ها بسیار مهم است.
  • ACT: ایجاد گردش ، اصلاح و گزارش گردش کار به پرچم های قرمز عمل. گردش کار را برای هر منبع داده ، از سوابق دیجیتال گرفته تا صفحه داستان C-suite خود ، شروع کنید. بیاموزید: به گونه ای طراحی شده است که هر کسی می تواند تجزیه و تحلیل پیشرفته و پیش بینی شده ای را انجام دهد. و همچنین شامل یکپارچه سازی کامل با R و Python است تا بتوانید هم اکنون روندهای آینده را شناسایی و اقدام کنید.

داشتن مهارت در نرم افزارهای حسابرسی باعث می شود تا در این دنیای معمولی کاملتر باشید. چشم انداز فناوری همیشه در حال تغییر است و بهترین راه برای هماهنگی توسعه مداوم حرفه خود است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *