تایم شیت و کارت بودجه چیست؟

سیستم ثبت کارکرد کارکنان یا به عبارتی سیستم تایم شیت و مدیریت پروژه ، نرم افزاری تحت وب می باشد که اطلاعات کارکرد کارکنان را به تفکیک پروژه وفعالیت های آن اخذ و علاوه بر کنترل کارکرد در تصمیم گیری مدیران نقش مهمی ایفا خواهد کرد. این سیستم مدت زمان صرف شده برای هر پروژه ، فعالیت را جمع بندی  می نماید. سامانه مدیریت کارکنان و پروژه های حسابرسیار (تایم شیت و کارت بودجه ) در سیستم های بهای تمام شده نقش اساسی ایفا می کند و میزان دستمزد مستقیم مصرفی برای پروژه را گزارش می نماید.

مدیران می توانند در لحظه از میزان هزینه کرد، حقوق و بودجه پروژه ها در این خصوص مطلع شوند. آگاهی از ساعات صرف شده برای پروژه ها، به تفکیک نوع عملیات و فعالیت می تواند اطلاعات ارزشمندی در کنترل بیشتر نیرو های انسانی در اختیار مدیران قرار دهد.

مدیریت کارکنان
مدیریت کارکنان

بهترین ابزار مدیریت کارکنان موسسات حسابرسی

مدیریت کارکنان

در لحظه کارکنان خود را مدیریت کنید. کارهای انجام شده و باقی مانده را مشاهده نمایید و رهنمودهای مدیریتی خود را به آنها اعلام کنید.

گزارشات جامع

با تطبیق بودجه حسابرسی با ساعات کارکرد واقعی نگاه دقیق تری به پروژه های جاری خود داشته باشید و با کمک این اطلاعات تخمین های دقیقی برای آینده بزنید.

مدیریت هزینه

با هزینه های بسیار کم میتوانید مدیریتی دقیق روی ساعات کاری و عملیات های انجام شده کارمندان خود داشته باشید.

برنامه ریزی پروژه ها

به راحتی هزینه های کارکنان را مدیریت نمود. در واقع شما می توانید از طریق جمع آوری اطلاعات در کوتاه ترین زمان ممکن، برنامه ای متعادل و مقرون به صرفه را تهیه نمایید.

مدیریت ارتباطات

در طریق سامانه می توان پیام رسان سازمانی داشته باشید و با ارسال نوتیفیکیشن هماهنگی فعالیت ها را بین کارمندان افزایش دهید.

سنجش نتایج

با نمودارهای نمایان موجود، وضعیت پیشرفت کاربری هر کارمند را در پروژه ها مدیریت کنید و بر اساس آن وضعیت کاری هر کارمند را تفکیک نمایید.

قابلیت های استفاده از سامانه مدیریت کارکنان و پروژه ها

(تایم شیت و کارت بودجه)