برای معرفی نرم افزار حسابرسی حسابرسیار که جزء (ابزارهای رایانه ای حسابرسی) می باشد‏ باید گفت: نرم افزاریست یکپارچه ، استاندارد و قابل اعتماد که جهت حسابرسی صورتهای مالی انواع واحدهای مورد رسیدگی قابل استفاده می باشد .

نرم افزار تخصصی حسابرسی حسابرسیار شامل دو بخش کلی زیر می باشد:

 

بخش حسابداری نرم افزار حسابرسی حسابرسیار


11668491 20943599 1 scaled e1662314129172

در زمان ثبت هر پرونده حسابرسی در حسابرسیار تمامی داده حسابداری واحد مورد رسیدگی را دریافت نموده و سپس آن را در قالب یک بخش کامل حسابداری با امکاناتی از قبیل: تراز ها ، دفاتر، اسناد ، مشاهده طرف حسابها -گزارشات پویا و غیره در اختیار حسابرس قرار میدهد این بخش بصورت موثری حسابرس را از وابستگی به سیستم مالی واحد مربوطه بی نیاز کرده و در ابتدای شروع عملیات رسیدگی اطلاعات کاملی از حسابها و اشکالات موجود در داده مالی واحد مربوطه را در اختیار حسابرس قرار می دهد.

 

بخش حسابرسی نرم افزار حسابرسیار

در مرحله بعدی نرم افزار تخصصی حسابرسیار به کاربر این امکان را می دهد که بتواند با تهیه کاربرگ ۶۰۲۰ (کاربرگ صورت های مالی ) و بهره مندی از سیستم عطف گذاری هوشمند به ساخت کاربرگ های اصلی، معین و تفصیل ها و نهایتا نمونه گیری و رسیدگی آنها بپردازد . کاربر می تواند در هر سطحی از حسابها با بررسی گردش حساب مربوطه و با استفاده از ابرازهای پیشنهادی مانند انواع فیلترها ، درصد نمونه گیری،درصد رسیدگی طرف حسابها در سایر عطف ها و …  در انتخاب نمونه ها حسابرسی دقیق و موثر و قابل اعتماد را تجربه کند  .

در نرم افزار تخصصی حسابرسی حسابرسیار کنترل های حسابرسی بصورت انتخاب کنترل ها در سطح کل و یا معین و اعمال عطف آنها در سطوح رسیدگی پایین تر می باشد. همچنین می توان بصورت انتخاب کنترل ها برای هر کاربرگ رسیدگی بصورت مجزا و یا ترکیب هر دوی این روش ها استفاده کرد .

گزارشات بخش حسابرسی حسابرسیار مانند گزارش تراز های شناور بصورت تحلیلی و گزارش اقلام راکد و تهیه کاربرگ تاییدیه بدهکاران و بستانکاران و … برای حسابرسان بسیار کارآمد و راهبردی می باشند .

 

گزارش آمار رسیدگی ها به مدیر و سرپرست پروژه امکان مشاهده میزان رسیدگی ها در سطوح مختلف حسابها و عطف های ۶۰۲۰ را در هر لحظه از عملیات حسابرسی میدهد و می توان با در اختیار داشتن تعداد ساعات کاری در هر بخش به کارت بودجه آن پرونده رسید .

نهایتا پس از یک عملیات رسیدگی کامل کابر می تواند با استفاده از ابزار خروجی PDF  یک پرونده کامل الکترونیکی بصورت مرتب شده براساس سطوح عطف گذاری جهت چاپ و بایگانی در اختیار داشته باشد .

نرم افزار حسابرسی و حسابداری چیست؟

 

نرم افزارهای مالی چون نرم افزار حسابداری و حسابرسی به عنوان قلب فرآیندهای شرکت می باشند، باید طوری طراحی شوند که برای هر نوع شرکتی چون سهامی عام و خاص و تعاونی با هر اندازه ای حتی شرکت های کوچک قابل استفاده باشند.
شرکت ها با نداشتن یک سیستم حسابداری درست دچار سردرگمی و پیچیده شدن فعالیت ها می شوند، حال آنکه داشتن یک نرم افزار حسابداری و یا حسابرسی خوب به کارایی بیشتر شرکت و سامان دادن به فعالیت ها و منظم شدن حساب های مالی شرکت منجر می گردد، دغدغه مدیران برای حساب و کتاب را از بین می برد و فرصت بیشتری برای آنها فراهم می کند تا روی فعالیت های اصلی شرکت و پیشبرد آن تمرکز کنند.
 
 

.

نرم افزار حسابرسی حسابرسیار
نرم افزار حسابرسی حسابرسیار

ویژگی های یک نرم افزار حسابرسی خوب

 
حسابرسی شرکت ها یعنی بررسی صورت های مالی و گزارش گیری از آنها جهت ارائه به موسسات مالی و بانک ها، موسسات مالیاتی و شرکت های بازرسی دولتی شامل انواعی چون حسابرسی داخلی، عملیاتی و حسابرسی مالیاتی می باشد که مسئولیت بررسی و اجرای رسیدگی به حساب ها و یا صورت های مالی، مستند سازی تصمیمات، برآوردهای مالی انجام شده را برعهده دارد.
 
 
از اینرو یک سیستم حسابرسی خوب (مانند نرم افزار حسابرسی حسابرسیار)باید در درجه اول قابلیت محاسبه تمامی صورت های مالی را داشته باشد و بتواند به ابزارهای دیگری چون اکسل و ورد متصل شود، قابلیت نصب بر روی انواع سیستم ها را داشته باشد، انعطاف پذیر باشد، دارای پوشش دهی دقیق و سریع باشد، قابلیت گزارش گیری استاندارد و قانونی و تصمیم گیری سریع و دقیق بر اساس گزارش ها و قابلیت تطبیق پذیری آسان را داشته باشد، علاوه بر همه این موارد یک نرم افزار حسابرسی خوب باید طوری طراحی شده باشد که استفاده از آن راحت و آموزش پذیر باشد.

سوالی دارید؟

توضیحات بیشتر میخواهید؟

ما با شما تماس میگیریم!

فقط کافی است فرم زیر را پر کنید.



    تایم شیت