تایم شیت و کارت بودجه چیست؟
سیستم ثبت کارکرد کارکنان یا به عبارتی سیستم تایم شیت و مدیریت پروژه ، نرم افزاری تحت وب می باشد که اطلاعات کارکرد کارکنان را به تفکیک پروژه وفعالیت های آن اخذ و علاوه بر کنترل کارکرد در تصمیم گیری مدیران نقش مهمی ایفا خواهد کرد. این سیستم مدت زمان صرف شده برای هر پروژه ، فعالیت را جمع بندی می نماید. سامانه مدیریت کارکنان و پروژه های حسابرسیار (تایم شیت و کارت بودجه ) در سیستم های بهای تمام شده نقش اساسی ایفا می کند و میزان دستمزد مستقیم مصرفی برای پروژه را گزارش می نماید.
مدیران می توانند در لحظه از میزان هزینه کرد، حقوق و بودجه پروژه ها در این خصوص مطلع شوند. آگاهی از ساعات صرف شده برای پروژه ها، به تفکیک نوع عملیات و فعالیت می تواند اطلاعات ارزشمندی در کنترل بیشتر نیرو های انسانی در اختیار مدیران قرار دهد.
بهترین ابزار مدیریت کارکنان موسسات حسابرسی
مدیریت کارکنان
در لحظه کارکنان خود را مدیریت کنید. کارهای انجام شده و باقی مانده را مشاهده نمایید و رهنمودهای مدیریتی خود را به آنها اعلام کنید.
گزارشات جامع
با تطبیق بودجه حسابرسی با ساعات کارکرد واقعی نگاه دقیق تری به پروژه های جاری خود داشته باشید و با کمک این اطلاعات تخمین های دقیقی برای آینده بزنید.
مدیریت هزینه
با هزینه های بسیار کم میتوانید مدیریتی دقیق روی ساعات کاری و عملیات های انجام شده کارمندان خود داشته باشید.
برنامه ریزی پروژه ها
به راحتی هزینه های کارکنان را مدیریت نمود. در واقع شما می توانید از طریق جمع آوری اطلاعات در کوتاه ترین زمان ممکن، برنامه ای متعادل و مقرون به صرفه را تهیه نمایید.
مدیریت ارتباطات
در طریق سامانه می توان پیام رسان سازمانی داشته باشید و با ارسال نوتیفیکیشن هماهنگی فعالیت ها را بین کارمندان افزایش دهید.
سنجش نتایج
با نمودارهای نمایان موجود، وضعیت پیشرفت کاربری هر کارمند را در پروژه ها مدیریت کنید و بر اساس آن وضعیت کاری هر کارمند را تفکیک نمایید.
قابلیت های استفاده از سامانه مدیریت کارکنان و پروژه ها
(تایم شیت و کارت بودجه)
- مشخص کردن تاریخ و ساعت دقیق کارکرد
- مشخص کردن ساعت کارکرد برای هر ردیف فعالیت در هر روز
- ویرایش کارکرد ثبت شده
- ثبت و ارسال کارکردها جهت تایید
- ثبت زمان دقیق کارکرد بر روی فعالیت های تخصیص داده شده
- ثبت مرخصی بصورت روزانه و ساعتی
- تفکیک فعالیتها بر اساس سرفصل های حسابرسی
- تایید یا رد کارکردهای ارسال شده
- ثبت توضیحات برای هر ردیف کارکرد
- نمایش نام پروژه مربوط به هر فعالیت
- تفکیک ساعات کاری عادی، اضافه کار و ماموریت
- تعریف تعداد نامحدود پروژه
- ثبت فعالیت های واگذار شده برای هر روز کاری
- تایم شیت ماهانه به همراه قابلیت چاپ
- تعیین حق ناهار افراد در روز
- محاسبه دقیق ساعات اضافه کاری بر میزان حضور، مرخصی ها و ماموریت ها
- بودجه بندی برای هر پروژه به تفکیک فعالیت ها بر اساس سرفصل های
- تفکیک نوع مرخصی در حالت های استحقاقی، استعلاجی و بدون حقوق
- مشاهده گزارش عملکرد جدولی کارمندان به صورت روزانه و ماهانه
- مشاهده مجموع کار تایید شده و نشده بصورت روزانه و ماهانه
- بررسی میزان کل کارکرد کارمندان
- بررسی میزان کل ساعات ماموریت کارمندان
- امکان پرینت تمامی گزارشات
- بررسی وظایف و کارکردهای ارسال شده کارمندان به تفکیک نام
- تعیین وضعیت فعالیت ها و کارکردهای ارسال شده
- مشاهده گزارش عملکرد تقویمی کارمندان
- بررسی میزان کل ساعات مرخصی کارمندان
- گزارش ماهانه / روزانه کارکرد تمامی کارمندان
- لیست حضور و غیاب روزانه
- قابلیت درج ایاب و ذهاب کارمندان
- گزارشات تعداد کارکنان و اوقات مصرفی در تیپ های مختلف پروژه های حسابرسی
- کارت پروژه دقیق به تفکیک جمع ساعات کارکرد واقعی و بودجه